Enim küsitud küsimused

Cashback on kaduma läinud. Mida nüüd teha?
Kui alates tellimuse esitamisest on möödunud rohkem kui nädal ja cashbacki kontole pole ilmunud, tähendab see seda, et e-poe partnersüsteem pole meile selle kohta teavet edastanud. Üsna suure tõenäosusega on cashback kaduma läinud.

Kui oled kindel, et järgisid enne tellimuse vormistamist kõiki soovistusi cashbacki edukaks kogumiseks, siis saada meile Kadumaläinud cashbacki kohta küsimus ja uurime olukorda lähemalt.

Alates tellimuse esitamisest on poole aasta jooksul võimalik kadumaläinud cashbackist meid teavitada. Pärast kuut kuud meie partnerpoed enam tavaliselt päringuid vastu ei võta.

Millal kogutud cashback kinnitatakse?

Kui oled ostu sooritanud, siis esialgu märgitakse cashbacki staatuseks „ootel”. Cashbacki pole võimalik kinnitada ja olekuid muuta, kuni kauba tagastamisperiood on jõus. Kui kauba eest on makstud, kuid hiljem kaup tagasi saadetud, pole võimalik cashbacki saada. Kui kauplus on kindel, et sul on õigus cashbackile, siis saadavad nad Bonuswayle tehingutasu ja boonused muutuvad väljavõetavateks. Seega peab Bonusway ootama, kuni pood on tutvunud tehinguga, maksnud tehingutasu ja alles pärast seda saame olekut muuta.

Kogu see protsess võib sõltuvalt kauplusest võtta aega umbes 3-4 kuud, välja arvatud mõned erandid:

– Reisikategooria poodide cashbacki kinnitatakse tavaliselt kuskil kolm kuud alates broneeringu realiseerimisest (hotellist väljaregistreerimise kuupäev, lennupileti kuupäev, renditud auto tagastamise kuupäev jne). Näide: kui broneerisite hotelli 1. septembril 2019 ja külastasite seda alles 21. detsembril 2019, kinnitatakse cashback tõenäoliselt märtsis 2020.

– AliExpressi ostude korral muudavad boonused staatusi 30–40 päeva jooksul pärast seda, kui oled Aliexpressi enda kasutajakontol tellimused kinnitanud. AliExpressi tellimused saad kinnitada tavaliselt pärast seda, kui oled kauba kätte saanud.

Millal näen uut cashbacki Bonusway kasutajakontol?

Cashback on nähtav sinu kasutajakontol seejärel, kui veebipoe partnersüsteem on meie süsteemile selle kohta infot saatnud. Saad kogutud cashbacki kohta ka Bonuswaylt teavituse. Sõltuvalt veebipoest võib cashbacki salvestumine võtta aega mõnest minutist mõne päevani. Erandlikel juhtudel võib sellega aega minna vähemalt üks nädal. Saad ülevaate kogutud cashbacki kohta, kui uurid lähemalt oma Bonusway kasutajakontot.

Pärast ühte nädalat on alust arvata, et cashback on kaduma läinud, seega võid soovi korral meile saata Kadumaläinud cashbacki vormi. Enne aga veendu, et oled ostu tegemise kuupäeval suundunud e-poodi just Bonusway kaudu. Seda näed, kui uurid Bonusway kontol klikkide ajalugu.

Kui kasutan sooduskoode, siis kas saan lisaks allahindlusele ka cashbacki?
Kui kasutad cashbacki, mis ei pärine Bonusway lehelt või äpist, ei saa me garanteerida, et cashback salvestub.
Miks kogutud cashback on tagasi lükatud?
Vahel on väga keeruline täpset vastust anda, kuid siit leiad tüüpilised põhjused:

– Saatsid kogu tellimuse või osa kaubast tagasi.
– Kasutasid mõnda sooduskoodi, mis ei pärinenud Bonusway lehelt.
– Mõni teine leht, mida oled hiljaaegu külastanud, sai cashbacki endale (näiteks mõni sooduskoodide leht, lojaalsusprogramm või hinnavõrdlusleht vms).
– Kasutasid e-poe enda lojaalsuspunkte, maksid kinkekaardiga või said allahindlust tänu mõnele personaliseeritud sooduskoodile (näiteks mõni selline, mis saadetud sünnipäeva puhul).
– E-pood on lõpetanud tegevuse või ei premeeri enam cashbackiga.
– Esines mõni tehniline viga.

Kui arvad, et ükski neist ei pole päris õige põhjus, siis läheta meile Tühistatud cashbacki vorm ja proovime täpsemat selgust saada.

Kuidas vahetan salasõna?
Kas sul pole võimalik logida sisse Bonusway kontole, kuna oled näiteks unustanud salasõna? Sellisel juhul palun sisesta oma kasutajatunnus (e-posti aadress, millega konto on ühendatud) ja seejärel kliki lingile Kas oled unustanud salasõna? vms.

Mõned hetked hiljem peaksid saama e-kirja koos uue salasõna seadistamise lingiga. Juhul, kui sul õnnestub salasõnaga logida Bonuswaysse sisse, siis saad seda muuta liikudes kasutajakonto seadistamise lehele. Peaksid sisestama olemasoleva salasõna ja seejärel saad sisestada uue parooli.

 


 

Kas te ei leia oma küsimusele vastust?

Täitke üks allolevatest vormidest ja me püüame teid esimesel võimalusel aidata. Kui boonus ei salvestunud teie kontole 5 päeva jooksul alates ostukuupäevast, esitage boonuse nõue.

Saatke meile oma küsimus<br />
<span style="color: #ffffff;">–</span> Saatke meile oma küsimus

Kui te ei leia sobivat vastust meie portaalist siis palun kirjutage meile ja me aitame teid.

Esitage nõue puuduva boonuse kohta Esitage nõue puuduva boonuse kohta

Kui teie boonus on kadunud, esitage nõue pärast enda kontole sisselogimist – ootel boonuste jaotises.

Pange tähele, et kui ost mille eest te boonust ei saanud tehti rohkem kui 6 kuud tagasi, ei saa me kahjuks puuduvaid boonuseid leida, kuna tehing on liiga vana.

Püüame vastata kõikidele küsimustele 72 tunni jooksul, kuid mõnikord laekub meile tavapärasest rohkem küsimusi ja vastamise aeg võib olla kuni mitu päeva. Kõikidele päringutele vastatakse ikkagi esimesel võimalusel.

Suvel võib vastamisaeg olla kuni üks nädal, kuid me võtame teiega ühendust. Vabandame ebamugavuste pärast.